mandag 22. juni 2009

Ungdommen Kero

Idag ble Kero offisielt ungdom etter min mening :) Vi tok turen ned til søsteren min Henriette, og på hele veien ned der begynte han å markere og løfte på foten for å tisse. Det var tidig å se når han løftet foten (han mistet balansen ofte), men for å være første gang så var han flink :) Turen ned gikk forøvrig veldig bra :) Han er begynt å bli mye bedre å gå fint i bånd, men litt finjustering trengs :) Men det er ihvertfall ikke sånn at du henger etter og må slite for å holde han igjen :) Her hos Henriette har vi stor plen utenfor huset så der står han i linen og koser seg med diverse leker, men ofte finner han ut at det er mye gøyere å grave hull i hagen :P Ikke så veldig mye likt, men han elsker å grave :) Så når vi kommer ut og ser det hullet i hagen så ser vi på han med ett litt skuffet blikk, og da ser han på deg og det er omtrent som han sier, “Jeg har ikke gjort noe altså… det hullet var der fra før…” . Han kan gi deg det søteste blikket :)

Kopi av DSC_0045

Så nå mens vi har vært her nede i dag så spør min skjønne søster om jeg kan passe ungene hennes i noen dager :) Jeg har jo ingenting å gjøre på nå når det er sommerferie så jeg sier selvfølgelig ja til det :) Så nå skal jeg passe ungene hennes i to dager fram til torsdag :) Da skal de være med pappa’n i helgen :) De har begge blitt veldig glad i Kero :) Marte (9år) er veldig glad i dyr og har ingen problemer med å vise hvem som bestemmer over hvem. Jonas (6år) var litt mer skeptisk i begynnelsen, for når Kero vil hilse på han så er han veldig ivrig (pluss at Kero er jo nesten like høy som Jonas, han blir ihvertfall det når han hopper opp på han) . Men nå så går det mye bedre etter at han har blitt litt mer kjent med han :) Pappa’n til Marte og Jonas har fått seg en ny samboer som også har hund, en dalmantiner, og mamma’n har fått seg ny kjæreste som også har hund, en schæfer. Så mye hunder må de bare bli vant til :) Men det tror jeg ikke blir noe problem :)

For å sette fjes på dem jeg snakker om i bloggen min så tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen bilder av dem :)

Dette er Marte. Niesen min på 9år.

Tyrkia 2008 christoffer 095

Dette er Jonas. Nevøen min på 6år. Det er også meg på bildet hvis dere lurte :P

Tyrkia 2008 christoffer 372

Dette er søsteren min Marianne og meg :) Marianne blir 30år 4juli.

Tyrkia 2008 christoffer 890

Og dette er Henriette, min andre søster :) Hun er 33år gammel og har to barn, Marte og Jonas.

Kopi av Tyrkia 2008 christoffer 100

Henriette, Marielle og Marianne. Kun jeg som har bunad :)

Woohoo 083

Med det sier meg og Kero god natt herfra :)

DSC_0403

DSC_0008

Ha en flott uke alle

sammen! Og lykke til

Sissel med valpene som

er kommet og som skal

 

komme :) Kero hilser til

 

alle sine halvsøsken :)

2 kommentarer:

  1. Fine bilder av Kero gutten!! Flotte bilder de andre åsså! Morro å se bilder av familien din!! Ønsker dere også en fin uke!!

    SvarSlett