mandag 20. juli 2009

Tur på Fanafjellet!

Idag var jeg, mamma, Marianne og Kero på tur på Fanafjellet, været var opplett og temperaturen var helt passe! Kero storkoste seg i området hvor det var busker, myr og trær overalt. Vi kom hjem for vel en time siden og nå ser jeg ut og det regner… MASSE! Turen var uansett veldig vellykket :-) Vi gikk først opp til utkikksposten og tok litt bilder der, jeg gikk dessverre fra kameraet mitt idag så det ble bare mobilbilder. Vi bestemte oss for å gå litt videre, men vi visste ikke hvor stien ville føre oss. Så vi endte med å gå og gå helt til vi kom til en annen utkikkspost, hvor stien sluttet og vi snudde og gikk tilbake :-) Turen ble på halvannen til to timer lang :-) Da var Kero og vi fornøyde med dagens innsats :-) Her er litt bilder fra dagen :-)

Utsikt fra første utkikkspost :-)

Her prøver mamma å fortelle hvor huset hun vokste opp var (Titlestad), mens Kero sitter fint å venter :-) Marianne er ikke særlig fotogen og ville ikke bli fotografert i dag :-)

Nydelige Kero-Dero :-) <3

Meg og Kero på utkikksposten :-) Ikke så veldig bra bilde…

Her sitter Kero på et Sæterhus og smiler fint for fotografen :-) Er han ikke bedårende? :-)

Ikke særlig høyt hus :-P Meg og Kero rett før vi var nede igjen med bilen :-)

Nyt sommeren alle sammen!

1. Mange gode bilder av Kero.Halvbroren til Chicko.
    Flott utsikt der fikk med dere i dag, det hørtes ut som en god,lang tur. Her borte har vi fått finværet tilbake, bare det holder. Kos dere.

2. Kero er alltid ei linselus :o)
    Så fin utsikt! Det må ha vært god trimtur, det der.

3. Det både så og hørtes ut som en koselig tur!
    Kero ble vel trøtt da dere kom hjem?
    Vi gikk også en tur på et par timer i går, og Dixie koste seg veldig med å få springe og snuse i langlina... Men da vi kom hjem, sovnet hun og sov i flere timer! :)

4. Det var fin utsikt, også hørtes det ut som en akkurat passe tur:o)

Kero er fotogen da, og stiller tydeligvis gjerne opp som motiv;o)

5. Ja det var en flott tur :-) Vi fikk virkelig brukt kroppen, det var deilig :-) Han er veldig fin å ta bilder av og sitter fint i ro akkurat lenge nok til at vi får tatt noen bra bilder ;-) Men denne gangen var det bare mobilbilder, så de er ikke så veldig god kvalitet som de andre jeg pleier ta med speilreflekskameraet mitt :-) Det er kjempe fin utsikt derfra :-) På toppen av fanafjellet så ligger det faktisk en type sæter der det før(når jeg var liten) var mange forskjellige dyr der og folk kunne komme å se på alle dyrene og ri på hester osv, men den har gått konkurs og blitt kjøpt opp igjen og gått konkurs igjen og nå er den helt tom... det er egentlig veldig synd for det er veldig fint sted... Forhåpentligvis blir den kjøpt opp igjen og fylt med dyr :-) Kero sov en stund når vi var kommet hjem igjen ja :-) Men han har masse energi i seg go'gutten :-)