mandag 2. februar 2009

Alenemøte med onkel Mio:)




I dag møtte vi Marius og hans Mio på Stend. Hvor vi skulle la Kero og Mio bli bedre kjent:) Vi fant et fint sted (i mørket) hvor vi slapp de løs. De storkoste seg og lekte uten stans i nesten en hel time:) Det var veldig hyggelig å se at de kom så godt overens:) Når vi kom hjem igjen hadde jeg regnet med at Kero skulle sovne med engang, men det gjorde han ikke.. I stedet "lurte" han meg til å få meg til å tro at han skulle på do, når han egentlig ikke skulle det, hele tre ganger! :P Men etter det så sovnet han som en stein. Og det var deilig:) Men en veldig kjekk time med Marius og onkel Mio syntes Kero i dag, og han håper vi kan gjøre det igjen, og det hadde vært kjekt med flere lapphunder også:)

1 kommentar:

  1. Måtte bare sende en hilsen for det er så morsomt å lese om Kero, og hans valpetid, det er så jeg nesten får lyst på en valp til:) jeg har en l4 mndr gammel FL tispe. Faktisk halvsøster til Ofelia.
    Tenker av og til tilbake på den første valpetiden, den var som du beskriver full fart hele tiden, jeg måtte faktisk legge meg på gulvet for å roe henne slik at hun fikk sin søvn.

    Vi bor Stavanger og har kontakt med Dixie som er datter til Ofelia.

    Lykke til med den nye valpen, lappene er noen skjønne vesner, som en blir virkelig glad i.
    Jeg har ingen blogg ennå.
    Berit

    SvarSlett