fredag 26. juni 2009

Tok sine første svømmetak! :D

I dag tok Kero sine aller første svømmetak! :D Jeg er akkurat så glad som en mor må føle når barnet går sine første skritt! Er sååå stolt av gutten min! :D Jeg badet med han i Skjoldsbukta og plutselig fant han ut at han ville komme ut til meg der jeg var, på litt dypere vann :) Han gikk ut så langt han kunne før han ikke nådde bunnen lenger og begynte å svømme, han svømte litt mot meg før han snudde og løp tilbake på stranden hvor mamma og søsteren min Marianne stod og skrøt hemningsløst av han :) Da løp han stolt og fornøyd tilbake til stranden og fikk seg noen fortjente pølsebiter :)

Det var forøvrig første gangen Kero var på en strand :) Han likte det :) Masse nye lukter og masse gøy å tygge på :) Og selvfølgelig i denne varmen er det veldig kjekt med sjøen og kjøle seg ned med :)

Ha en flott helg alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Kero, du er kjempetøff!!!

    SvarSlett
  2. Så gøy:-) Toivo vil ikke bade i det heletatt, vil ikke miste kontakten med bakken... Kanskje jeg får lært jentevalpen til å svømme:-)

    Kero er en fin kar:-)

    SvarSlett
  3. Du kan jo prøve å lokke han uti med godiser kanskje? :) Kero er kjempe fin syns jeg :D Det er no Toivo også :)

    Nalle: Tusen takk Nalle! Kanskje vi kan bade sammen en dag! Så kan vi ha svømmekonkurranse, første mann i mål! Potetrykk fra Kero :)

    SvarSlett
  4. Så kjekt at Kero svømmer! :D
    Dixie liker best å vasse, hun, men hun har svømt bittelitt et par ganger! Håper hun gjør det igjen... :)

    SvarSlett