lørdag 27. juni 2009

Tur i Hauglandsdalen!

Idag var vi på en fantastisk tur i Hauglandsdalen :) Det var helt nydelig der inne, og helt perfekt sted å gå i denne varmen :) Det var en elv som rente hele veien innover så der kunne vi og Kero vasse for å kjøle oss ned! :) Det var kjempe deilig i det flotte været i de flotte omgivelsene :) Vi gikk mellom høye fjell og den silende elven, helt nydelig! :) Kero stoorkoooste seg når han kunne bade akkurat når det passet han! Der vi stoppet for å spise litt gravde også Kero hull i sanden og rev ned busker! Han hadde det helt supert! :) På denne turen var det altså meg(Marielle) , min mor Vibeke, min søster Marianne og Kero selvfølgelig :) Vi hadde ihvertfall en toppers tur og tok masse fine bilder som jeg tenkte jeg skulle dele :)

 DSC_0011

DSC_0024

DSC_0040

DSC_0041

DSC_0054

DSC_0057

DSC_0062

DSC_0069

DSC_0106

DSC_0117

Noen solte seg framfor å bade ;)

DSC_0128

DSC_0136

Går til angrep på buskene :PDSC_0144

DSC_0150

DSC_0167

DSC_0183

DSC_0190

DSC_0194

DSC_0201

DSC_0205

DSC_0216

DSC_0219

DSC_0225

DSC_0226

DSC_0236

DSC_0259

DSC_0263

DSC_0275

DSC_0308

DSC_0313

Ha en fortsatt fin helg!

9 kommentarer:

  1. Ser ut som en skikkelig fin tur:-)

    Skal dere til Biri?

    SvarSlett
  2. Ja det var det :)
    Hva som skjer på Biri da? :)

    SvarSlett
  3. Norsk Lapphundklubb arrangerer spesialutstilling for lapphundrasene:-) Artig å møte mange andre lapphunder:-)

    Arrangeres 8. August:-)

    Bildene var fine forresten:-)

    SvarSlett
  4. Det hørtes kjempe spennende ut! Der har jeg lyst å prøve å komme :-) Påmelding på nett? isåfall har jeg veldig lyst å vite hvor :-)
    Jo takk for det :-)
    Blir spennende med enda en valp nå da :-) Misunner deg veldig :-)

    SvarSlett
  5. www.norsklapphundklubb.no

    På fremsiden under "NYTT" står det om Biriutstillingen:-)

    Ja, jeg gleder meg som en unge til jeg får valpen:-)

    SvarSlett
  6. Kjempekoselige bilder :o))) fint sted!

    Ja kanskje dere kommer til Biri, det hadde vært topp! Nesten hele bloggegjengen skal jo dit i år!

    SvarSlett
  7. Ja håper jeg klarer å komme meg dit! Har jo lyst å møte alle jeg blogger med her! :-D Jeg har også veldig lyst å stille Kero ut :-) Blir jo kjempe kjekt å møte mange nye lapper :-) Her i Bergen er det få lapphunder å se =/

    SvarSlett
  8. Ja, kom til Biri! Vi skal også dit for første gang i år! :D

    Her var det maaange fine bilder fra en koselig tur (ser det ut som ;)... Det var nok deilig for Kero (og dere) å kunne vasse og bade under heeele turen!

    SvarSlett