søndag 18. april 2010

NKK Bergen

Ja i helgen var det da utstilling her i Bergen som de aller fleste vet :-) Mesteparten av innholdet står på Christian sin blogg, så orker ikke skrive så mye her nå. Men jeg skal skrive Kero sin kritikk så dere får vite den :-)

“Meget bra type, fin størrelse + proposjoner

godt hode – ønsker mørkere øyne

bra hals – normal vinklet

god kropp og bra pels

trenger mer ringtrening”

Jeg er fornøyd med denne kritikken. Og jeg likte dommeren veldig godt, så han stiller jeg gjerne for igjen :-) Kero var veldig ivrig i ringen. Og jeg er helt enig i at vi må øve mer på ringtrening :-) Nå har vi bare vært på tre utstillinger forløpig da :-) Dette gav ihvertfall mersmak. Så tror jeg skal prøve å ta meg en tur til Drammen på dobbelutstillingen der :-)

Og ja, det regnet i Bergen Christian, men det ble faktisk sol senere på dagen! ;-)

Kero 003  Kero 005

 

10 kommentarer:

  1. Hei på deg brodern!! Grattis med kjempe bra resultat på utstillingen!! Dere må komme til Drammen på utstillingen. Hadde vært så koselig å treffe deg igjen!!
    Nuss til deg Kero fra søstra di Roxie!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med flotte kritikker :o)
    Kommer dere ikke til Biri i år, da??

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flott kritikk :o))

    SvarSlett
  4. Flott kritikk til en herlig gutt:o)))

    SvarSlett
  5. Gry Viola og Roxie: Takk! Jo det hadde vært kjempe kjekt å treffe alle sammen igjen! :-) Håper det passer så vi kan reise :-)

    Nøve: Takk! Og jo hadde absolutt tenkt meg til Biri ;-)

    Maila og Leia og Gry og Milli: Takk!! :o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med god kritikk:-)
    Hadde vært spennende å hørt hva slags premiering han fikk ?
    Lykke til videre.

    SvarSlett
  7. Hei, fin blogg du har. Jeg lurte på hva Kero gjorde galt i ringen, siden du fikk den kommentaren ? :) Hilsen utstillingsferske Tora

    SvarSlett
  8. Siss: Takk! :-) 1kval og 1konk hvis det var det du mente :-)

    Tora og Lexi: Hei, jo takk :-) Han var litt for ivrig. Måtte holde han igjen for at han ikke skulle sprinte istedet for å trave. Han kan alt sammen, men med engang vi kommer i ringen så glemmer han det. Satser på jeg finner et kurs her i Bergen hvor de trener ringtrening :-) For tror ikke jeg kan roe han ned uten slik trening :-) Er ganske fersk i ringen vi også ;-) Bare tredje gangen dette :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer masse med flott resultat og en flott kritikk. Det var fortjent. Kero er en kjempefin gutt. :)))

    Da tipper jeg vi møtes i Drammen. Moro at dere har tenkt der dit. :)))

    SvarSlett
  10. Takk for det Nina :-) Ja det hadde vært kjekt å møte dere, jeg satser på at det blir Drammen tur ;-)

    SvarSlett