torsdag 4. juni 2009

Hva gjør vi på da, mon tro….?

 

Hva driver vi med nå da?

Ja, det har ikke skjedd så veldig mye siden sist. Men noe har jo det alltid skjedd :-) For noen dager siden så fikk jeg en e-post av mamma, der det var en link til BA (Bergens Avisen) hvor man kunne sende inn bildet av “Bergens Herligste Hund”. Og jeg tenkte, “Ja, jeg kan jo bare sende inn et bilde”. Jeg trodde jo ikke det hadde sjangs å komme i avisen, for det er jo mange som sender inn bilder og de viser bare ett bilde. Men jeg sendte nå inn et bilde av Kero og skrev litt om han. Noen dager etterpå når jeg var hos en venninne, fikk jeg en melding av mamma der hun skrev: “Det er bilde av Kero i BA”. Og jeg bare “Hallo? tok de det med?” Så da kjøpte hun BA, og der var Kero gutten min i BA :-) Det var grådig gøy å se min egen hund i avisen :-)

DSC_0043

En gøy opplevelse :-) På bildet under så ser du ruten med Kero :-)

DSC_0044

Ellers skjer det som sagt ikke så veldig mye. Har tatt litt nye bilder av gutten min som jeg tenkte jeg skulle legge ut nå :-) Og hvis noen her inne har tenkt seg til Bergen i sommer eller skal kjøre gjennom Bergen så gi beskjed så kan vi møtes slik at Kero kan få møte noen av alle de flotte hundene som blir skrevet så mye fint om her inne :-)

DSC_0386

Hva glor du på?? Her kan man ikke slappe av i fred engang…

DSC_0387

Jeg vet jeg er fin :-)

DSC_0390

DSC_0391

DSC_0002

DSC_0006

DSC_0033

Fine hvite tenner :-)

DSC_0040

Ha en god helg alle sammen!

 

8 kommentarer:

  1. Morsomt å få bilde i avisen da....ikke rart de valgte han, han er jo kjempe skjønn!

    SvarSlett
  2. Se Kero gutten som har blitt såå stor da:) Nydlig voffe!!:) Så morsomt å komme i avisa da:)

    SvarSlett
  3. Lappevennen: Ja han er Bergens Herligste hund! :D Selvfølgelig velger de han! :D Hihi:)

    May Kristin: Ja han har blitt kjempe stoor :D Men det har jo Ella også :D Og hun er blitt såå søt :D

    SvarSlett
  4. Så kjekt at de valgte Kero som Bergens herligste hund! For det er han nok helt sikkert! :)
    Mange fine bilder du har tatt av ham!

    SvarSlett
  5. Ja det er han helt sikkert! :D Tusen takk for det :D

    SvarSlett
  6. Moro å se Kero i avisa :o) Er sikker på at MANGE la merke til den flotte lapphunden!

    SvarSlett
  7. Hei på dere! Så nydelig Kero har blitt. Skikkelig stor gutt!! Så morro at han ble tatt ut til å være i avisen som Bergen herligst hund. Det er jo ikke jeg i tvil om da!!!Ha en fin uke!!

    SvarSlett