tirsdag 9. juni 2009

Tur i Myrdalskogen 09.06.09

 

Idag var vi på tur i Myrdalskogen :) Der møtte vi igjen Disco som er en Eurasier som vi har møtt noen par ganger tidligere. Kero og Disco går veldig godt sammen og de leker hele tiden :) Det er rett og slett vanskelig å skille dem når de har begynt lekingen :) Men før vi møtte dem så var vi med en elv der Kero vasset :) Og her er noen bilder fra dagen :)

DSC_0133

DSC_0169

DSC_0248

Kero og Disco har badet, og nå er det kappløp om hvem som kommer raskest opp :)

DSC_0262

DSC_0272

DSC_0285

DSC_0296

Nesten et hundetreff, om vi kan kalle det det :)

DSC_0305

På vei hjem etter en gøy tur :)

DSC_0344

Ha en flott uke alle sammen

5 kommentarer:

  1. Hei på dere! Ser ut som Kero og Disco koser seg sammen. Er Disco en islandsk fårehund? Svømmer Kero? Roxie bare vasser til under magen så er hun fornøyd. Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  2. Nei, Disco er en Eurasier, tror jeg nevnte det i teksten over bildene :-) Kero svømmer ikke, han har bare vært uti til brystet :-p Men vi skal nok klare å lokke han uti etterhvert :-) Ha en fin uke dere også :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder!!! Syns godt du kan kalle det ett hundetreff,ja ;o)
    Eurasiere er forresten veldig flotte! Like flotte og forskjellige i farge som både FL og islendingene

    SvarSlett
  4. Du skrev at Disco var Eurasier i 1 linje Det er jeg som klarte å overse det. Flott er han uansett!!

    SvarSlett
  5. Så koselig , jeg har vokst opp like ved myrdalskogen...!! Hvis det er samme plass? Bodde i Åsane Senter nr 2 :) Fra jeg var født til jeg var 13 år :)

    SvarSlett