mandag 1. februar 2010

En liten oppdatering :-)

Ja, nå er det skikkelig lenge siden sist! Føles det som ihvertfall, men tror det bare har gått en mnd ca :-) Men nå skal jeg ihvertfall skrive litt om ikke annet :-) Her i Bergen har vi altså hatt snø siden FØR julaften og den snøen ligger enda. Faktisk så kommer det bare mer hver dag… Aldri under oppveksten min har jeg opplevd at vi har hatt snøen liggende så lenge i strekk… Nå er til og med jeg drit lei snøen og har helst lyst at den skal regne vekk, og det er ikke normalt for meg å være. Jeg synes jo det er kjempe koselig med snøen og det lager mange finer bilder, men nå når jeg holder på å ta sertifikatet så har jeg funnet ut at det å ha bil stående ute når det er snø og minusgrader, det er noe drit! Så nå vil jeg ikke ha snøen her mer! :-) Forhåpentligvis regner den vekk før jeg skal kjøre opp :-) Men jeg har jo en liten gutt her i huset som elsker snøen og vil helst at den skal være her året rundt :-) Så på turene våre koooser han seg skikkelig :-) Han graver og stryker seg bortover snøen :-) Han får også være litt uti atriumet som vi har, det er jo fylt med snø, så der koser han seg veldig :-)

Idag så jeg forresten en finsk lapphund! :D Når jeg så han på avstand kunne jeg nesten sverget på at det enten var Embla, Roxie eller Ella :-) Men det var en hannhund, som kommer fra Lappehiets Kennel (tror jeg, hun sa bare at han kom fra Koppervik). De bodde visstnok i Hatlestadlien som er rett nedenfor oss :-) Jeg fikk jo helt sjokk jeg når jeg så den hunden at jeg måtte jo bare spørre om det var en FL. Og det er jo kjempe kjekt at det kommer flere lapphunder til Bergen :-) Da blir Kero og jeg så gla ;-) Forresten var det en ting jeg lurte på: Geisha, som kommer fra Fjelldronningen fra Beauty sitt kull, den som lignet på henne, bor de her i Bergens området? Med Straume eller noe? Om de gjør det så hadde det jo vært kjekt å kunne møte de engang :-)

Ellers er det egentlig veldig lite som skjer her… Jeg har snart lært Kero å “sitte bamse” :-) Synes det er så skjønt når de sitter sånn :-)

Her er noen bilder av Kero fra dagen i dag, han har ikke forandret seg mye, men han er fortsatt like nydelig <3

DSC_0194DSC_0198

Klemmer fra oss <3

Marielle og Kero

 

2 kommentarer:

  1. Hei på dere! Her er det åsså en del snø nå. Så er det -16 nå kl 1445. Roxie koser seg åsså veldig i snøen nå om dagen!
    Så morro at det kommer til flere fl hos dere!
    Til onsdagen så skal Mariken til Rauland med klassen, de skal stå på slalom og kose seg!! Håper at de får fint vær!!
    Ha en fin ettermidag og ei fin uke!!!

    SvarSlett
  2. Han Kero er en vakker gutt! Fine bilder av han.
    Du er ikke alene om å være lei av kulde og snø, men det blir vel vår engang.

    SvarSlett